• Photo Title 1
  • Photo Title 2
  • Photo Title 3
  • Photo Title 4
  • Photo Title 5
ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ

                         ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ!

                                     2007


εκπαιδ4

                                                          ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ

Ο πατέρας έχει μπροστά την εφημερίδα του, φοράει γυαλιά χαμηλά στη μύτη και η μητέρα στριφογυρίζει νευρικά κάνοντας δουλειές. Ο γιος , με το κινητό στο χέρι, μασάει τσίχλα και προσποιείται τον αδικημένο.

Παιδί: ( δήθεν στενοχωρημένο ) - Μα να μου βάλει 10 στην Ιστορία!

Μαμά: - Απαράδεκτο, απαράδεκτο!

Μπαμπάς: - Μήπως δεν της είπες προφορικά;

Παιδί: - Της είπα! Τέλεια!

Μαμά: - Απαράδεκτο, απαράδεκτο!

Μπαμπάς: - Και στο διαγώνισμα πώς τα πήγες;

Παιδί: - Ε..., τέλεια!

Μαμά: - Ορίστε!

Μπαμπάς: ( με καχυποψία ) Σίγουρα;

Μαμά: - Αφού σου λέει « τέλεια » το παιδί!

Παιδί: - Ε, ναι σου λέω!........ Ε, κάνα δυο λαθάκια είχα μόνο! Ασήμαντα!

Μαμά: - Απαράδεκτο, σου λέω, απαράδεκτο!

Παιδί: - Είναι αδικία!

Μπαμπάς: ( Βάζει το χέρι στον ώμο ) - Το ξέρω παιδί μου, το ξέρω. Αύριο κιόλας θα πάω εκεί χάμω και θα τους τα κάνω όλα λίμπα!

Μαμά: ( Με περηφάνια ) - Μπράβο Κλεόβουλε!

Παιδί: ( Τον χτυπάει στην πλάτη ) - Μπράβο μπαμπά!

Μπαμπάς: - Να δούνε αυτοί ποιος είναι ο Κλεόβουλος Κλεοβουλόπουλος!

Παιδί: - Μπράβο μπαμπά!

Μπαμπάς: - Και θα τους πω: Κύριοι αυτό που κάνατε είναι ....

Μαμά: ( πετάγεται ) - Απαράδεκτο!

Μπαμπάς: - Ακριβώς!

εκπαιδ2

                                                       ΣΚΗΝΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

Οι τέσσερις καθηγητές κάθονται σε ένα τραπέζι καφετέριας και πίνουν ελληνικό καφέ..

Καθηγητής 1: - Αναρωτιόμουν από ποιον πήρε τη βλακεία, μέχρι που γνώρισα τον πατέρα του!

Καθηγητής 2: - Ναι, γιατί η μάνα πάει πίσω! ( προσποιείται με τσιριχτή φωνή ):

« Απαράδεκτο, απαράδεκτο! » Μόνο αυτό ξέρει να λέει!

Καθηγητής 1: - Όμως δεν με ξέρουν καλά εμένα! Στο άλλο τρίμηνο του βάζω 8 έτσι και μου πούνε τίποτα!

Καθηγητής 3: - Μα καλά, δεν βλέπουνε τον κανακάρη τους τι γαϊδούρι είναι;

Καθηγητής 1: - Τι να δούνε; Αφού αυτοί τον κάναν έτσι! ¨Όλα στα χέρια και σε όλα

« ναι ». Μην του χαλάσουνε χατίρι κι αρρωστήσει το παιδί!

Καθηγητής 4: - Καλά λέει. Εγώ που τον είχα πέρσι τα είχα δει όλα!

Καθηγητής 3: - Δηλαδή;

Καθηγητής 4: - Δεν μπορείτε να φανταστείτε! Καθόταν αραχτός στο θρανίο, μασούσε τσίχλα και έπαιζε με το κινητό! « Τι κάνεις παιδί μου; » του λέω. «Καλά!» μου απαντάει. « Εδώ είναι σχολείο » του λέω. « Πέτα την τσίχλα και φέρε εδώ το κινητό »

Καθηγητής 3: - Και τι έγινε;

Καθηγητής 4: - Τι έγινε, χαμός έγινε! Τον πήρα σηκωτό και τον πήγα στο Γυμνασιάρχη. ¨Άλλο show εκεί! Τελικά έφαγε αποβολή!

Καθηγητής 1: - Ωχ, φαντάζομαι τι έγινε την άλλη μέρα! Ήρθαν οι δικοί του να ζητήσουν το λόγο;

Καθηγητής 4: - Καλά το φαντάζεσαι!

Καθηγητής 2: - Και τι έγινε;

Καθηγητής 4: - Τρελοκομείο! Ο πατέρας ούρλιαζε πως δεν τον ξέρουμε αυτόν καλά και πως έχουμε βάλει στο μάτι το παιδί του, η μάνα τσίριζε « απαράδεκτο, απαράδεκτο » και ο γιος.....

Καθηγητής 2: - Ε, τι κι ο γιος;

Καθηγητής 4: - Μασούσε τσίχλα και έπαιζε με το κινητό του!

Καθηγητής 1: - Είδες που σου τα ΄λεγα;

Καθηγητής 2: - Πω πω, απίστευτο!

Καθηγητής 1: - Όχι απίστευτο,

Όλοι μαζί: - Απαράδεκτο!

εκπαιδ3

                                                            ΣΚΗΝΗ ΤΡΙΤΗ

Το ζευγάρι πηγαίνει να πάρει τους βαθμούς του γιου. Ο πατέρας δείχνει απογοητευμένος ενώ η μητέρα γκρινιάζει.

Γυναίκα: - Σου είπα τόσες φορές να ξυριστείς!

Άντρας: - Ωχ, άσε με ήσυχο!

Γυναίκα: - Θα δούμε τόσους καθηγητές!

Άντρας: - Και ξυρισμένος βλέπεις καλύτερα;

Γυναίκα: - Όχι, αλλά είναι ντροπή να σε δούνε αξύριστο.

Άντρας: - Οι βαθμοί του προκομμένου μας είναι ντροπή όχι τα δικά μου γένια!

Γυναίκα: - Γιατί το καταδικάζεις το παιδί από τώρα;

Άντρας: - Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα; Υπάρχει περίπτωση να φέρει βαθμούς για ξυρισμένο πατέρα;

Γυναίκα: - Δηλαδή, οι γονείς των αδύνατων μαθητών πρέπει να μένουν αξύριστοι;

Άντρας: - Ναι, για να γίνει εντονότερος!

Γυναίκα: - Ποιος;

Άντρας: - Ο θρήνος των χαμένων βαθμών!

εκπαιδ1

                                                           ΣΚΗΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ

Σε καφετέρια με ποτήρι φραπέ στο χέρι.

Μαθητής 1: - Μιλάμε άσχετη, ε; Τελείως άσχετη! Σηκώνω το χέρι μου προχθές να της πω για εκδρομή και πριν προλάβω να μιλήσω με έβγαλε έξω!

Μαθητής 2: - Γιατί;

Μαθητής 1: - Νόμιζε ότι ήθελα τουαλέτα!

Μαθητής 3: - Εμείς της λέμε μια μέρα. « Κυρία θέλουμε να πάμε εκδρομή!» « Να πάτε το σαββατοκύριακο με τους γονείς σας » μας λέει.

Μαθητής 2: - Θράσος ε;

Μαθητής 3: - Θράσος δεν θα πει τίποτα!

Μαθητής 1: - Γιατί δεν της είπατε πως τη ζητάει το πενταμελές;

Μαθητής 3: - Της το 'παμε! Ας έρθει πρώτα για μάθημα το πενταμελές, μας λέει, και μετά βλέπουμε!

Μαθητής 1: - Το 'χει στο μάτι το πενταμελές, ε;

Μαθητής 3: - Μπα, ούτε που τους ξέρει!

Μαθητής 2: - Γιατί;

Μαθητής 3: - Μήπως έχουν πατήσει ποτέ στην τάξη; Όλο για εκδρομή συνεδριάζουν!

εκπαιδ6

                                                      ΣΚΗΝΗ ΠΕΜΠΤΗ

Καθηγητής 1: - Μα να ζητάνε συνέχεια εκδρομή!

Καθηγητής 2: - Και ειδικά την Τρίτη που έχω τρίωρο!

Καθηγητής 3: - Εγώ όταν μπω στην τάξη και υποψιαστώ ότι σηκώνει κάποιος το χέρι του για εκδρομή τον σηκώνω για μάθημα ή τον στέλνω για τουαλέτα!

Καθηγητής 2: - Κι αν δεν θέλει τουαλέτα;

Καθηγητής 3: - Άμα ακούσει για μάθημα, μετά θέλει!

Καθηγητής 2: - Εγώ, όταν ζητάνε εκδρομή την Πέμπτη, δεν τους λέω ποτέ όχι!

Καθηγητής 1: - Γιατί αυτό;

Καθηγητής 2: - Γιατί έχω εξάωρο!

Καθηγητής 4: - Ε σταματήστε! Αρχίζουν οι ειδήσεις!

εκπαιδ5

                                                            ΣΚΗΝΗ ΕΚΤΗ

Ο Δημοσιογράφος φτιάχνει τα χαρτιά του ενώ ακούγεται η μουσική από δελτίο ειδήσεων. Δίπλα του κάθεται η Υπουργός Παιδείας. Μόλις ο δημοσιογράφος αναφέραι πως φιλοξενεί στο δελτίο την Υπουργό όλοι γυρίζουν προς το μέρος τους.

Δημοσιογράφος: - Κυρίες και κύριοι καλησπέρα! Έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε σήμερα στο δελτίο μας την Υπουργό Παιδείας Εριέττα Γιωργάκου για να μας μιλήσει για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που εξήγγειλε η κυβέρνηση.

Πείτε μας λοιπόν κυρία Γιωργάκου τι μέτρα θα πάρει το υπουργείο σας για να βελτιωθεί η κατάσταση στην Παιδεία μας;

Υπουργός: - Κοιτάξτε κυρία Θέρμη. Η κυβέρνησή μας έχει εκπονήσει ένα τεράστιο έργο για τον τομέα της Παιδείας που είμαστε σίγουροι πως μόλις εφαρμοστεί θα δώσει λύσεις σε όλα τα προβλήματα της Εκπαίδευσης.

Δημοσιογράφος: - Πείτε μας δυο τρία βασικά σημεία αυτής της μεταρρύθμισης για να καταλάβουμε!

Υπουργός: - Να σας πω! Ένα πρώτο μέτρο που θα πάρουμε είναι η μείωση των μισθών καθηγητών και δασκάλων στο μισό!

( οι καθηγητές τραβούν τα μαλλιά τους )

Δημοσιογράφος: - Μα τι 'ναι αυτά που λέτε; Θα γίνει χαμός! Απεργία! Θα ξεσηκωθούν όλοι οι Εκπαιδευτικοί να σας φάνε!

( οι καθηγητές κάνουν άγριες κινήσεις προς το μέρος της )

Υπουργός: - Μα σας παρακαλώ! Αφήστε με να ολοκληρώσω!

Δημοσιογράφος: - Παρακαλώ!

Υπουργός: - Αν οι εκπαιδευτικοί παίρνουν λιγότερα λεφτά, πρώτον δεν θα έχουν διάθεση να απεργήσουν και δεύτερο θα δεχτούν να δουλεύουν περισσότερες ώρες και στις διακοπές! Περισσότερο σχολείο, περισσότερη εκπαίδευση!

( Οι μαθητές τραβούν τα μαλλιά τους )

Δημοσιογράφος: - Περισσότερες ώρες; Και στις διακοπές; Μα θα ξεσηκωθούν και οι μαθητές με αυτό το μέτρο!

( οι μαθητές κάνουν άγριες κινήσεις προς το μέρος της )

Υπουργός: - Μα αφήστε με να ολοκληρώσω!

Δημοσιογράφος: - Παρακαλώ!

Υπουργός: - Το μέτρο αυτό θα χαροποιήσει τους γονείς γιατί στις διακοπές τα μαθήματα θα γίνονται δωρεάν!

Δημοσιογράφος: - Γιατί; Τον υπόλοιπο χρόνο πώς θα γίνονται;

Υπουργός: - Επί πληρωμή!

( οι γονείς τραβούν τα μαλλιά τους )

Δημοσιογράφος: - Μα τι λέτε; Θα πληρώνουν οι γονείς για την εκπαίδευση των παιδιών τους; Δεν πρόκειται να το δεχτούν αυτό!

( οι γονείς κάνουν άγριες κινήσεις προς το μέρος της )

Δημοσιογράφος: - Θα γυρίσουμε δηλαδή στην εποχή που μόνο οι πλούσιοι σπούδαζαν τα παιδιά τους;

Υπουργός: - Όχι βέβαια! Απλώς όσο πληρώνεις τόσο θα μορφώνεσαι! Δίκαια πράγματα!

Δημοσιογράφος: - Κι αυτοί που δεν έχουν λεφτά;

Υπουργός: - Μα τι λέτε; Επί κυβερνήσεώς μας υπάρχει κανείς που να μην έχει λεφτά; Θέλω όμως να σας ανακοινώσω κι ένα άλλο ριζοσπαστικό μέτρο που θα πάρουμε!

Δημοσιογράφος: ( κουρασμένα ) - Παρακαλώ!

Υπουργός: - Από δω και μπρος η βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια θα είναι το 20!

( όλοι μαζί τραβούν τα μαλλιά τους )

Δημοσιογράφος: - το 20;

Υπουργός: - Βεβαίως το 20! Πρέπει επιτέλους στα Πανεπιστήμια να μπαίνουν μόνο οι καλύτεροι!

Δημοσιογράφος: - Μα δεν υπάρχει κανείς που να έχει 20!

Υπουργός: Αυτά είναι τα χάλια της παιδείας που πάμε να διορθώσουμε! Για αυτό προχωρήσαμε σ' αυτή την μεταρρύθμιση! Γιατί εμείς νοιαζόμαστε για την παιδεία και το δείχνουμε!

Δημοσιογράφος: - Δεν ξέρω τι να πω! Μια λέξη μόνο έρχεται στο στόμα μου! ΒΟΗΘΕΙΑ!

Όλοι: - ΒΟΗΘΕΙΑ!

 εκπαιδ7

                                                                                         ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

                                                                                                 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ